McK nye Ølvogne - problemer med kobling

af Morten Flindt Larsen, København K, 14/3 2017, 15:56 (2622 dage siden) @ Svend B J

Tak for hint - det viste sig også hos mig at vognbund og vognkasse var trykket for hårdt sammen.


Sålænge det ikke er en fejl i konstruktionen er det nemt at rette, medmindre den uheldige samling i produktionen har deformeret delene, men så er jeg sikker på at den kan byttes.

.
Det er nemt at rette. Vognbunden skal bare klikkes/lirkes lidt ud af vognkassen.
Jeg tog til min venlige modelbaneforhandler i en nordlig forstad til København (forretningen opkaldt efter jernbanen i nærheden) og problemet blev løst øjeblikkeligt. Der var ingen deforme eller knækkede dele.
:-) :-) :-)

Ja, problemet kan vist snildt løses over en cola. ;-) :-P

PS: Husk at købe vognen/vognene inden det er for sent. De går som varmt brød.

De rød Tuborgere var i dag næsten udsolgte hos din venlige modelbaneforhandler i den nordlige forstad til København, og som nævnt andetsteds også fra producenten. :-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak