Heljan stopper den danske produktion...?

af h087 ⌂, bagsværd, 1/3 2016, 14:08 (2988 dage siden) @ Morten Flindt Larsen
redigeret af h087, 1/3 2016, 15:01

:-)

og deri er jeg helt og aldeles enig i hvad MFL skriver ;-)

dertil er der så bare lige at tilføje at McK har en anderledes salgspolitik end Heljan - Det er forhandlere der ligger med lageret og Mck laver begrænsede serier som fx LSmodel og andre. Hvad forhandleren så vil tage - er op til dem selv - og McK har fået deres penge hjem og har måske nok ( ser det ud til ) en god fornemmelse, hvor mange varianter der skal laves af hver serie

så lad os håbe at forhandlerne får solgt McK produkterne - for hvis kunderne begynder at vente i et forfængeligt håb om nedsatte Mck produkter efter en periode - kan det jo ske ( men det håber jeg f... ikke sker ) at så tager forhandleren ikke så mange hjem næste gang

så jo kunderne er den største årsag til at ting kommer på udsalg - da de ikke udviser rettidig omhu

men selvfølgelig - kommer der fx 20 forskellige ting på markedet inden for kort tid - så begynder man jo at skulle konkurrere med sig selv - så udgivelsetempo ned - ville nok være godt for alle - jeg kan da godt huske den gang i tresserne hvor man ventede på det årlige katalog skulle udkomme - og så var der "kun" 1 - 3 nye ting - sådan er det jo ikke idag - hvor det nærmest er ny dag ny variant - dog samme model, bare med rød prik istedet for blå - og den køber "man" s.. også lige ( altså mere mængde samler ) en skal jo have alle MY 59 numre osv

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak