DMJU NEWS nr. 22 (To svar)

af Erik V. Pedersen ⌂, 3/12 2015, 10:18 (3073 dage siden) @ Gæst
redigeret af Erik V. Pedersen, 3/12 2015, 10:26

Rigtig fin nyheds-side :-)


--------------------------
Skal vi virkelig have diskussionen om navnet hver gang?
Venligst Henrik

Til HenrikPS
Det er da -næsten- alene op til DMJU. Hvis de ændrer til "DMJU nyt" (på en dansk > > > > >hjemmeside), så er den sag vel løst.

Erik V.

-----------------------


Til Gæst.

Det er lidt ligesom din egen internetside, der sniger der sig også engelske ord med ind. Det er der altså nogle gamle mennesker der ikke syntes så godt om.
Da jeg var på din side i dag, var der 6 online [sex på linien]

[image]
This site is powered by CMS Made Simple
[Tis side is pudret med CMS mad simpel]

Ellers en rigtig nice side du har, lidt primitiv men meget informativ.

------------------------
Den pågældende tekst er -som jeg ser det- en "tvangs-tekst" på min "lidt primitive" hj.side - bestemt ikke "min opfindelse". Jeg har ikke selv opsat siden. Min interesse er jernbaner/sporveje, modeller og fotos deraf - ikke opsætning af hj.sider. Det overlader jeg gerne til yngre kræfter med forstand på den slags (og dér er jeg selv MEGET tilfreds med MY 1 2 87´s opsætning - nøjagtig efter min -åbenbart- noget primitive opfattelse af den slags). Ønsker man det finere, er man velkommen til at se på andre, "mindre primitive" hj.sider.

Hvis sætningen -i øvrigt- generer mine seere/læsere, skal jeg da gerne undersøge, om den kan fjernes - jeg har intet ønske om denne tekst.


Til gengæld har jeg efterhånden ingen forventning om, at DMJU ændrer noget, -- men det er jo deres ret ! ! ! . . . og så må jeg jo prøve at holde mig "i skindet", eller se den anden vej.

Erik V.
www.evp.dk

.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak