Laver Heljan et genoptryk af Bn/Bns til de nye ME'ere..?

af UTJ, 16/11 2015, 16:05 (3093 dage siden) @ Denis Petersen

Nej, jeg er ikke fornærmet. Hvis jeg kan få jer til at komme med endnu flere lovprisninger, vil jeg blive glad. Som jeg allerede har skrevet.

Og nej, det er ikke bestilt arbejde. Jeg er blot blevet provokeret af, at man nedgør andre når man fremhæver en anden. Og det bliver du ved med. Det synes jeg grundlæggende er for lavt. Jeg har valgt for tiden at sætte mig i lænestolen og betragte modelhobbyen udefra - hverken lege med det eller deltage i produktudvikling, så det er en ommer.

Jeg ved godt at I har svært ved egentlig at forstå hvad jeg skriver, men I kunne gøre jer umage. I stedet for den pøbelagtige formulering I fremturer med.

Fremhæv dog de ting I kan lide. Og gør det uden at kritisere lødig kritik. For det er ikke forbudt at synes meget godt om noget, som i øvrigt lider af fejl - for nogle småfejl og for andre mere betydende fejl.

Faktisk nyder jeg når andre laver gode modeller - både masseproducerede og selvbyggede håndstykker. Men jeg stiller nok store krav til fremtoningen, for jeg ved hvad kan lade sig gøre.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak