Ardelt fra McK

af Svend B J, 28/9 2015, 19:34 (3142 dage siden) @ Teigen
redigeret af Svend B J, 28/9 2015, 20:20

Hej

Jeg forstår ikke at Mck vil fremstille Ardelt, F 2010 ( Hobby Train ) har meldt ud med at de vil fremstille Ardelt.
Hvad med at Mck istedet for laver materiel, der ikke er ude modeltogmarket i forvejen.
Eksempel: DB Schinkel Rail MK,Køf og DSB Henchel MH 201-203.

Det er da mere end fint, at McK nu går i gang med at fremstille Ardelt-traktoren - og endda både i versionen fra Krupp-Ardelt og fra Frichs.

Efter sigende var (er) Hobbytrade ikke kommet særlig langt med deres udgave og de to firmaer er (som jeg har hørt det) endda på god talefod med hinanden :-)

Det skulle ikke undre mig, at hvis der kommer et bedre samarbejde de tre danske firmaer imellem, så er undgås dobbeltproduktioner. Desuden vil der nok i fremtiden - og det er jo ærgerligt for de der går og lurepasser på billige "udsalgsmodeller" - ikke blive overproduceret, som vi har set det tidligere (de små fugle synger ;-) )

--
Svend
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak