Helt ny ME fra McK med færdigmeldeblink....!!!! FEDT

af Tonny Andersen, 3/3 2015, 11:49 (3350 dage siden) @ Fattigr....

Jeg har købt størstedelen af mine lokomotiver til priser mellem 650 og 999,- kr. Jeg har været heldig, at anskaffe mit tog indenfor de sidste 4 år, hvor der åbenbart har været en overproduktion. Hvis den nye ME fra McK skal følge det mønster som der har været de seneste 4 år, så vil den med en udgivelsesdag i november 2015, sikkert blive solgt for 1000-1200 kr. på messerne i foråret 2017. Kunder "med is i maven" har tidligere kunne vente og få en bedre pris, men det er meget muligt, at producenterne har fundet ud af dette, og er begyndt at lave mindre serier. Det siger de i hvert tilfælde selv som udgangspunkt, men om det er til at stole på, vil tiden vise.

Priseksempler på et par modeller jeg har købt i forretninger: Roco MZ 1401 og 1420 til 750,- kr. Roco MY 1124 og 1108 til 999,- kr. HobbyTrade ME 1509 til 850,- kr. HobbyTrade sukkerkuglevogne 100,- kr. Jeg forventede i lang tid også at jeg skulle give fuld pris for en MZ III, og da det ikke lige var en model jeg følte jeg manglede, lod jeg være med at købe den. På valbymessen i 2014 kunne den så købes til 900,- kr.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak