tilbehør til BL (Sønderjyden)

af cm, 31/10 2014, 18:10 (3472 dage siden) @ Futfar

Det vil sige, at du vil køre Tinglev-Sønderborg med 2 x MO og en Av. Hvorfor det? Altså de 2 MO?

Jamn ... Henning KRÆVER jo med sin oprangeringsplan, at der er 3 MO'ere... eller læser jeg den forkert? Desuden har jeg "kun" 2 stks MO-1800 (HELJAN) + 1 MO 1800 (dummy)(TOGDILLEN). Og dummyen skal jo ikke til Tønder alene med BL (eller CC) - så kommer den ingen steder. Indser nu, at jeg må anskaffe 2 stks MO 500 (1900) når de kommer.

Det bliver min togpusher glad for eftersom jeg allerede har besluttet at jeg også skal køre Rødekro-Bredebro (epII) når HOBBYTRADE udgiver MT(1) samt ARDELT traktoren (ep III) - så jeg for himlens skyld ikke glemmer HØJER-TØNDER... Der er sgu nok at se til! ;-) ;-) ;-)
mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak