Er der købere til analogt modeltog i dag ?

af T. Rithmester, 21/3 2014, 14:36 (3698 dage siden) @ Jan Bøgedal Slundt


som Johnni skriver, så er udbudet enormt i dag, og teknikken er blevet forbedret en del. Det meste Märklin tog er også i forkert målestok, det er der nogen som også går op i. Så det er nok ikke de store penge i det, desværre :-(

Regnede nu heller ikke med der bliver til de helt store bøffer ;-)


Men hvor meget tog har du..?

Uha, det står i kælderen, men frit fra hukommelsen så har jeg af rullende materiel MY 1147 i æske, folien i æsken er dog laset, skinnebus samt bivogn i æsker (købt ca. 1986) som kun har kørt lidt frem og tilbage for at se dem rulle ;-) så er der en B-vogn, samt en sneplov som jeg ikke husker fabrikat på, en transformator noget større end den som fulgte med til startsættet, et par andre vogne.
Blandt min fars ting er der bla. et MR-sæt fra Lima, så vidt jeg husker ombygget til tre-skinnedrift, en HFHJ-vogn samt en del andre vogne af forskellig slags. Hertil selvfølgelig en del spor.
Lidt af anlægget kan ses her:
http://www.signalposten.dk/forum/index.php?id=8
Men selvom værdigen ikke er høj, så er tiden kommet til at det skal sælges, primært fordi det nu bare har været pakket ned siden 1985, men også i erkendelse af at jeg aldrig får et anlæg op stå, dertil rækker mine evner ikke ;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak