Oversigt over dekoder-funktioner i A.C.M.E. s 69113 - den bl

af jhcn, Lystrup/Århus, 7/3 2014, 11:31 (3713 dage siden)

Jeg håber at overskriften siger det meste!

Jeg har et eksemplar af A.C.M.E.s blå EA 3007, og da den er købt i Hobbykæden, så er det altså en treskinne version med lyd! Men der er ikke en oversigt over de forskellige funktioner (mest lyde) i dekoderen, og Ken kan ikke lige hjælpe mig med sådan en liste.

Derfor - er der en anden som har sådan en oversigt, altså hvad er der i F0, F1, F2 osv.

Det meste giver sig selv, men nogle af lydene er jeg ikke sikker på, og jeg vil gerne ændre piktogrammerne i min CS2 til noget der er rimeligvis korrekt.

På forhånd tak for input!

PS: Dette indlæg findes også på sporskiftet.dk, men jeg har desværre ikke fået respons der. Derfor satser jeg også på dette forum.

--
Henrik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak