McK MZ 1420 & 1424 i 80'er trim :-)

af Jan Bøgedal Slundt @, 7/4 2013, 23:31 (4037 dage siden) @ Jan S

Mz-1409 er også fra McK. Ville faktisk have haft Mz-1424 men den var væk. Købte så istedet Mz-1409 som også er en af de eneste Mz'er jeg har fotograferet i den brune bemaling, så det passede mig fint af den var der.
Jeg vil da håbe de har lidt i gemmerne for ellers er der ikke mange brune Mz'er i vekselstrøm tilbage hos Kystbanen. Jeg tror der var en brun Mz'er i vekselstrøm tilbage da jeg kørte. Der var betydeligt flere DC'er på hylderne, men de var ved at pakke ned til Køge så der har muligvis stået noget i flyttekasserne.

Jeg skal nok lægge nogle billeder op i morgen

Mvh.
Jan


:-))

Ja, de er mega flotte, jeg var i Køge og hente mine 1420 & 1424, så nu er min "ordrebog" lukket for MZ II & III.. så nu venter jeg på, at McK får gang i MZ IV
:-) men der kommer til at gå noget tid, Hobbytrade's konkurs forsinker projektet :-(

mvh.

Jan

Tillykke med købet. Du fik så fat i den Mz-1424 som jeg ikke havde held til at købe hos Kystbanen i fredags. Handlede du hos Kystbanen?
Mvh.
Jan

Hej navnebror :-)

Nej jeg havde bestilt den hos Hobbykæden i Nørresundby, og de har vist flere endnu, men de går stærkt..!!

mvh.

Jan


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak