Hobby Trade Litra Eco

af Svend Hjorth, 24/3 2025, 21:01 (37 dage siden)

Hej
Er der en der har et godt råd til hvordan man åbner denne model. jeg ønsker at monterer lys i den.

Hobby Trade Litra Eco

af bygger01, Herning, 24/3 2025, 21:47 (37 dage siden) @ Svend Hjorth

Når den er åben, så skal du huske skiverne, der skal delvis løser problemet med at vognen har en forkert højde ….

--
Jørgen Steffensen

Hobby Trade Litra Eco

af UTJ, 24/3 2025, 21:52 (37 dage siden) @ bygger01

Når den er åben, så skal du huske skiverne, der skal delvis løser problemet med at vognen har en forkert højde ….

Det løser intet, for det er sidehøjden i vognsiden mm som er problemet - sådan set nemt at udføre, men kræver lidt træning i selvbyg.

--
ئۇلغىك

Hobby Trade Litra Eco

af Svend Hjorth, 24/3 2025, 22:00 (37 dage siden) @ bygger01

Hvor finder jeg beskrivelse af løsningen med skiverne?

Hobby Trade Litra Eco

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 28/3 2025, 10:57 (34 dage siden) @ Svend Hjorth

Hvor finder jeg beskrivelse af løsningen med skiverne?

Epoke Modeller har tidligere forhandlet skiver til ECO-vognene. Og deri var der også en beskrivelse.

Mvh
Claus

Hobby Trade Litra Eco

af mx1016, 28/3 2025, 21:53 (33 dage siden) @ Svend Hjorth

[image]
Værsgo, her er vejledningen,

med venlig hilsen
Henrik

Hobby Trade Litra Eco

af UTJ, 24/3 2025, 21:51 (37 dage siden) @ Svend Hjorth

Hej
Er der en der har et godt råd til hvordan man åbner denne model. jeg ønsker at monterer lys i den.

Jeg har en åben - et forlist ombygningsprojekt (noget med at forhøje vognkassen med ca 1 mm ved at bygge på for neden og så andre bogier).

Den ser sådan ud i splittet tilstand og er ret nem at gå til:

[image]

Taget sidder fast i vognsiderne med tre tappe i hver side og så én i hver ende i det gennemsigtige vinduesplast.

--
ئۇلغىك

Hobby Trade Litra Eco

af Svend Hjorth, 24/3 2025, 21:56 (37 dage siden) @ UTJ

tak

Jernbanebøger

Der kommer flere tog

Der kommer flere tog
Pris 270 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak