DMJU: Tak med et surt opstød

af Togsøn, 4/4 2023, 18:51 (380 dage siden) @ Nordexpress

Hejsa.

Desværre kan jeg kun give dig ret.

Prisen er 100.- kroner for to Dage, så må dagsprisen vel være 50 Kroner, såvel som timepris, nu udstillerne går tidligt ?

Jeg ankom Søndag omkring klokken 13, gik igennem alle spændende haller, flot udstilling, store haller og mange, vil jeg opleve og tale med standholderne om deres flotte anlæg tager det tid.

Men du har desværre ret omkring en time før afslutningen, begyndte mange at fjerne materiel fra Klubstandende, de kunne da vel blive til det sluttede helt ?

Det gik stærkt, med nedtagningen mens jeg kiggede på, det ser ikke godt ud!

Lad os få en timepris, man stempler ind og siden ud, eller max. 50 Kroner for en dag !

Der er langt at køre til Taastrup, vi alle bor ikke ved siden af hallen og kan udnytte begge dage !

Hilsen Erling.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Jernbanebøger

Broer og baner til Frederikssund

Broer og baner til Frederikssund
Pris 340 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak