Problemer med forhandler nettog - gode råd modtages

af Traxx, 11/5 2012, 22:29 (4374 dage siden)

Hej med jer,

Jeg står i den situation, at jeg sendte noget tog retur til min normale togforhandler - nettog.dk - i starten af januar, samt et lokomotiv der skulle skiftes dekoder i. Jeg gik ikke ud fra der ville blive et problem da jeg har lagt for over et 5 cifret beløb i forretningen og begge ting var aftalt på forhånd !

Men månederne gik, og intet skete.

Jeg mødte dem til legetøjsmesse i starten af marts på frederiksberg, hvor de ikke havde mine ting med på trods af telefonisk lovning på dette. "vi har været syge - vi skrives ved i næste uge" var beskeden på messen. Men intet skete.

En måned senere - begyndelsen af april - har jeg skrevet og bedt om at de bare sender det lokomotiv der skulle skiftes dekoder i, retur til mig, uden at gøre noget ved det, jeg betaler portoen - og sætter pengene for det som skulle retur ind på min bankkonto. Dette fik jeg ikke svar på, på trods af gentagne rykkere på mail (og mine mails er aldrig før røget i deres 'spam' filter når det drejede sig om køb).

Min far, som også er involveret i togbanen - har også haft ringet og fik at vide jeg nok skulle få mit lokomotiv og penge retur. Det er nu 3 uger siden og jeg har hverken set lokomotiv eller penge. Jeg har også forsøgt at ringe - de tager ikke telefonen, og skrevet om vi kan finde en fornuftig løsning på at afslutte dette for det måtte også være i deres interesse - ligeledes forgæves.

Hvad skal jeg gøre ? Politi anmeldelse, forbrugersstyrelsen, m.v.?

Gode råd... tak. Det er trodsalt for omkring 3000kr som jeg har ude og 'svømme'.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak