Avatar

Ny forhandler

af Futfar, Kajerød, 1/12 2021, 15:16 (848 dage siden) @ Erik Olesen
redigeret af Futfar, 1/12 2021, 16:07

Gode Hr. Erik Olesen. Eller er du Erik Olsen ??? Med hjemmeside mv.?

Jeg takker venligst for dit forslag om at kassere mit nuværende antivirus program. Gode råd skal man aldrig sidde overhørig.
Nu har jeg kun været på WWW siden efteråret 1998, så med så mange år på nettet, har jeg sikkert meget at lære endnu.
I de forløbne år har jeg haft hele 3 stk. desktops, samt hele 4 stk. laptops, så det er vel ikke så mærkeligt at jeg er blevet helt galt afmarcheret hvad angår antivirusprogrammer, der jo findes i mange afskygninger.
Vel vidende, at du ikke på dette forum kan anbefale det ene program fremfor et andet, kan jeg da oplyse, at jeg har haft adskillige af slagsen, uden nogensinde at have haft problemer med nogle af disse, samt at mine - få - skiftende browsere har fungeret efter hensigten.
Men tak alligevel for dit - sikkert velmenende - forslag.

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Tag med på togtur

Tag med på togtur
Pris 206 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak