Knarbjerg Banen klar til drift (næsten)

af Knarbjerg ⌂, Nordsjælland, 29/2 2020, 21:18 (1508 dage siden) @ Skott

Havnekranen er et byggesæt, jeg har haft liggende i skuffen siden 2010, hvor jeg købte det hos noget, der hed "Model-Byg". Ved ikke om de eksisterer mere.
Tror det var en lille "køkkenbords producent" for sættet består "bare" af en stak plastic card sider i forskellig tykkelse, som dem fra Evergreen hvor, delene er fræset ud. Men et ganske udmærket byggesæt, hvis man stadig kan finde det.

Köff'en er fra firmaet Lenz, der også producerer digitalstyring, og koblingen er vist standard på flere af deres rangermaskiner. Velfungerende og nem at betjene fra funktionstasterne.
Desværre mener jeg at Lenz sidste år meddelte, de ikke længere vil lave lokomotiver i H0
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak