Skala-n.dk

af Torben Z. ⌂, Vallensbæk, 7/1 2019, 12:47 (1908 dage siden) @ Steen Christensen

Hej. Er der nogen der ved hvad der er sket med hjemmesiden Skala-n.dk. Jeg har haft meget gavn af at studere den indimellem. Pludselig er den ikke til at finde.

Hej.
Du - og andre skala N folk - kan stadig finde informationerne fra Skala-N.dk på Internettet, men kun inkl opdateringerne i 2018.

Internettet glemmer aldrig siges det, og "Internet Archive Wayback Machine" er et glimrende sted at genfinde Skala-N.dk.
Man skriver blot www.skala-n.dk i søgefeltet, hvorefter man kan vælge at se Skala-n.dk på nogle udvalgte datoer siden starten i 2002 - bemærk dog, at der kan være 'huller' i dette arkiv.

Mht. databasen med de danske modeller i skala N så ligger denne på et andet domæne og kan stadig findes.
Om databasen vil blive opdateret i fremtiden ved jeg ikke.

Da mails fra Skala-n og Togbasen sendes via Skala-n.dk, så ved jeg ikke om der stadig er 'hul' igennem til Lars afsendt fra de 2 domæner :-|

Inputtet fra Krabsen lyder spændende og måske skulle Lars undersøge dette nærmere.

--
Mvh.
Torben Z.
www.danskmodel.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Skala-n.dk - Steen Christensen, 6/1 2019, 16:42 [*]
    • Skala-n.dk - model65, 6/1 2019, 20:24
    • Skala-n.dk - Torben Z., 7/1 2019, 12:47

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak