Bladet “Lokomotivet”
Jeg har i dag modtaget Lokomotivet nr. 134 med posten, og kan desværre læse at det er sidste nummer
Æv bæv - det blad vil jeg virkelig savne!
--
Henrik
Jeg har i dag modtaget Lokomotivet nr. 134 med posten, og kan desværre læse at det er sidste nummer
Æv bæv - det blad vil jeg virkelig savne!
--
Henrik
Rigtig trist, for det kan ikke være fordi der er for få der kører dansk modeltog.
Men Tordenskjolds Soldater, og for få MJ´ere der køber eller holder bladet, kan jo ikke blive ved med at holde det i gang. Sådan nogen lunde det samme skete også for det daværende blad Signalposten.
I det mindste er der da så en værdig arvtager i gang, som ganske vist er en netudgave, og som der bliver henvist til herinde med jævne mellemrum
Mvh
Claus
I det mindste er der da så en værdig arvtager i gang, som ganske vist er en netudgave, og som der bliver henvist til herinde med jævne mellemrum
![]()
Det er en super udgivelse, som utrolig nok er gratis. Og jeg er alt andet end miljøbevidst, for jeg printer faktisk det blad... Men så kommer det også rundt til 4 forskellige læsere i 3 forskellige byer inden det kommer i arkiv. Og bliver læst igen!!
--
Henrik
Og de er ikke banen jeg mener
Mvh
Claus