Mange modelting

af 87-Gruppen, 24/8 2018, 11:40 (2043 dage siden) @ Eriks datter

Kære Eriks datter

Først og fremmest vil jeg kondolere med din far bortgang! Det er trist at miste! Men din far har bidraget til denne omfattende hobby!

Med hensyn til negativerne så vi jeg opfordre dig til at skænke dem til Dansk Jernbane Klub (DJK), som har til huse på Marielundsvej 35, 2730 Herlev, telf 33 33 86 97 evt formanden Tommy O. Jensen 49 19 42 35. djk@djk.com. Så kan de blive gjort tilgængelige for alle interesserede ved hjælp scanning.

Med hensyn til de mange forskellige fysiske ting så synes jeg du skal bruge lidt tid til at finde den rigtige løsning, der er en del steder man kan afsætte sådanne ting og det ville være godt om de ender et eller flere steder, hvor der vil blive sat pris på (ikke nødvendigvis i penge) de ting som din far har hygget sig med.

Jeg vender tilbage når jeg har hørt mig lidt for.

Mvh Vagn Holstein


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak