H0 fragtskib i "pap" fra Scalescenes

af jhcn, Lystrup/Århus, 23/11 2011, 09:21 (4509 dage siden) @ bygger01

Det betyder at jeg har købt en PDF-fil - som jeg så til mig selv må printe alt det jeg orker. Så nej, du kan ikke købe den af mig, det forbyder min samvittighed mig altså :-)

Jeg synes også at filerne er så billige at det ville være fjollet. Skibet koster ca. 60 kr. og har den smarte detalje at man kan selv taste navn/havn ind inden man printer. Så flere print behøver altså ikke at være helt ens - hos mig bliver det nok til 2 skibe med hustruens og datterens navne :-)

Jeg har også købt en del murstens/beton/cement-papir til at bruge på bygninger etc. Jeg synes at det er smart - jeg kan altid lige printe nogle flotte mursten hvis jeg mangler dem. OG så går det jo stærkt når man køber noget nyt, alt sendes via mail, så selv en søndag aften hvor alt andet er lukket kan man komme videre.

ScaleScenes har min varmeste anbefaling - og for en god ordens skyld skal der rettes en tak til http://www.mj-blog.dk/ som satte mig på sporet af produktet!

--
Henrik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak