CA 1001, men..

af bygger01, Herning, 30/7 2018, 21:05 (2090 dage siden) @ Futfar

Flotte billeder af en CA/CR

Her er et eksempel, som flere af os kender, der noget vi ikke kan leve uden, så det bliver købte, og når vi har fået det inden for murerne, så hen i bunken.

Jeg har prøvet det samme med 6 stk. forskellige Heljan'er fra Tog&Tekno på grænsen til Sverige, som ikke var i bunken, så de blev købt med AC hjul, og
de endte i bunken, og da de endelig blev pakket ud og fik Roco kortkoblinger på, så afsporede de i min. 420 mm kurver.

Så "filtring" af pufferne + hjul, der ikke kunne rotere i boggierne

Jeg har både været i kontakt med T&T ( og han var yderst imødekommende ), men det løb ud i sandet og har prøvet lidt selv, men det er endt med nogle vogne, der ikke fungerer !

De er flotte og en dag kommer der DC hjul på / akslerne bliver gjort ledende / afstanden med hjulene bliver klemt / og så en MY'er foran !

Men om det nu er den ene eller den anden vogn, bare de passer ind ( og kan fungere ) !

--
Jørgen Steffensen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak