Avatar

MZ III i model til Nordpilen

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 13/11 2011, 01:46 (4560 dage siden) @ h087

Hej - Svend og andre signalpostere
hermed nogle foto af modellen - ikke de bedste -

Det er eller OK billeder - og modellen er jo superflot.
Jeg så den forleden hos Ken i Nørresundby (fik endda lov til at "kigge" med fingrene) - og den model er så absolut et must-have!
Især fordi den som nævnt her vil være helt perfekt som trækkraft for min Nordpilen Frederikshavn-Hamburg anno sidst i 1990'erne - det tog, som jeg ofte kørte med, når jeg skulle afsted i skole i Aalborg (afgang Fh kl. 07.14).
Roco laver jo netop disse meget flotte Inter Regio vogne i korrekt længde og bemaling - og oprangeringen var så vidt jeg husker ARkimbz-Bimz-Bimz-Bimdz, hvor Bistro-vognen (ARkimbz) løb bagest på turen nordpå og derved naturligvis forrest på turen sydpå.
(Jeg mangler kun en enkelt Bimz-vogn med et andet driftsnummer, før stammen er komplet - er der noget, der har en sådan vogn til salg ?).

men hvad - min skal jo ommales til vinrød/vingehjul aligevel

Altså, Henning, hvordan kan du nænne det ? :-P
(Bortset fra det, så vil EMP sikkert kunne hjælpe dig med det ?).


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak