Frichs "Ardelt" fra McK -mail til Mck + svar

af jhcn, Lystrup/Århus, 27/1 2017, 08:55 (2646 dage siden) @ jhcn

Nedenstående er min henvendelse til Mck - og Peters svar. Bemærk at jeg - da jeg skrev til Mck - troede at der var tale om en powerpack!

Mens jeg venter på at få tid til at komme op til Hobbykæden og købe min forudbestilte traktor 144, så her jeg læst med om modellerne på fx Sporskiftet og Signalposten.
Begge steder skrives der meget om powerpacken og de rette indstillinger til denne.
Der efterspørges også en udmelding fra jeres side om dette emne, så den opfordring er hermed givet videre:

Hvad er de rette CV-værdier i forhold til Powerpack?

Mvh
Henrik Nielsen

Hej Henrik –

Jeg følger ikke med i hvad der skrives om modellerne på diverse fora.
Får jeg konkrete spørgsmål omkring produkterne, bestræber jeg mig på at svare på dem, idet udgangspunktet dog er, at henvendelser skal rettes til den forhandler hvor man har købt det pågældende produkt.
Jeg kender som sagt ikke problemstillingen, men kan forstå det handler om CV-værdier, og dermed dekoderen.
Helt generelt om dekoder og indstillinger:
Vi har valgt den dekoder vi har, og vi givet den de indstillinger vi har, nogle er fabriksindstillinger, og nogle har vi ændret på.
Begrebet ”den rette indstilling” er ikke faktuelt, det der er den rette indstilling for person A, er det sikkert ikke for person B.
Hvis folk vil montere en anden dekoder eller ændre på indstillingerne på den eksisterende, står det dem frit for.


Venlig hilsen
Peter

--
Henrik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak