Frichs "Ardelt" fra McK

af peterw, 20/1 2017, 17:42 (2646 dage siden) @ Bent Larsen
redigeret af peterw, 20/1 2017, 17:50

Hej Bent,

Hej
Jeg har lavet et lille powerpack forsøg, McK ME kører 5-15 mm efter strømmen bliver afbrudt Ardelt stopper med det samme, er der nogen der har et bud på hvor langt den kan køre efter strømmen bliver afbrudt.
vh
Bent Larsen

Ovre på sporskiftet var der en tråd omkring at justere et par CV værdier på Ardelten's dekoder - for det ser ud som om at maskinen har forladt fabrikken med en vel kort "timeout" indstilling for powerpacken. Det ser ud til at gøre powerpacken reelt brugbar her hos mig.

Der er tale om disse CV'er:

fra LokSound 4 manualen:

CV113 - Power Fail Bypass The time that the decoder bridges via the PowerPack after an interruption of voltage. Unit: A multiple of 0.016384 sec. Range: 0 - 255 Value: 50
CV122 - Status storage Saves operational status, please see chapter 15.2. Range: 0 - 3 Value: 3

Fra hukommelsen satte jeg CV113 op til 175 hvilket forlængede virkningen af powerpacken. Kan ikke huske præcis hvad jeg gjorde med CV122.

Mvh,

Peter


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak