Laver Heljan et genoptryk af Bn/Bns til de nye ME'ere..?

af Sydbanen, 16/11 2015, 15:44 (3092 dage siden) @ UTJ

Det er godt at denne "hobby" (Hvor nogle af os køre med rigtigt tog i model) også består af de yngre medlemmer, der stiller lidt større krav til tingene...


Hvordan definerer du "større krav"? Vi må i denne sammenhæng vide hvad du mener med dette. Det er tilsyneladende ikke på alle parametre at du mener at der skal stilles større krav, så din vægtning af de forskellige faktorer er uhyre nødvendig for at kunne forstå dit udsagn. Desuden forstår jeg ikke helt hvad der menes med "rigtigt tog i model". For mig lyder det meget modsætningsfyldt og som om, det jeg forstår som rigtige tog, er en model i 87:1 af det tog, som nogle kører med i kældre og lignende indendørs rum.

Det bliver bedre og bedre det her, men skal da med glæde skære det ud i pap for dig...
UDEN at gå over i hvad der er forkert eller rigtigt eller noget helt tredje så kan jeg nævne nogle punkter jeg stiller krav til : Gennembrudte trin, fjedrende puffer, påsatte håndbøjler, og en indretning der ikke er heltstøbt... Uhhh ja nu lyder det som om at der bliver lovprist på noget og nedgjort noget andet, men nej, andre producenter følger altså også med på den bølge og det er 2015 standard...

Okay, måske "rigtigt tog i model" skulle omformuleres til "modeller af rigtigt tog" så selv du kan følge med, uden at skulle fordreje hvad man skriver...

--
Mvh Sydbanen
[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak