Og hvor kan man se de uddelte Diorama-præmier?

af Tonny Brandt Andersen, 5/5 2015, 11:45 (3279 dage siden) @ f.ormstrup

Uden fotograf kan DMJU jo ikke dokumentere resultatet med andet end tal.

DMJU har billeder af alle diorama.

Som medlem af en af DMJU's medlemsforeninger vil jeg forvente at de vindende diorama bliver afbilledet med point i det kommende "DMJU News", ligesom der sikkert vil komme meget andet info og billeder fra udstillingen og generalforsamlingen i samme udgave. Hvad skulle DMJU ellers bruge "DMJU News" til.
Som jeg ser det, er det DMJU's opgave først og fremmest at informerer medlemsforeningerne gennem "DMJU News". Vil man være tættere på strømmen af information, kan man jo selv deltage i udstilling og generalforsamling. Jeg deltog i generalforsamlingen for første gang for Modeljernbaneklubben H0-87, og jeg har kun ros til generalforsamlingen. Velgennemarbejdede forslag, og en veloplagt dirigent, som styrede GF på den mest professionelle måde jeg hidtil har oplevet, og jeg har ellers været til en hel del generalforsamlinger. Jeg har også refereret generalforsamlingen på vores klubs seneste medlemsmøde, således at medlemmerne er orienteret om hvad der skete på udstilling og GF.

I må meget undskylde, men de mavesure stikbemærkninger der kommer i denne tråd, kan jeg ikke bruge til noget. De udstiller mere jer selv som gnavne gamle mænd (eller hvad den tv-udsendelse nu hed). Der er kun 12 cm. fra indlægget med forespørgslen til indlægget med billederne (på nuværende tidspunkt). Og at DMJU ikke har billeder, fordi én person ikke leverer billeder til DMJU, nej ved du nu hvad, i dagens Danmark har mange et kamera, og endnu flere en telefon med kamera.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Frygt og fascination

Frygt og fascination
Pris 250 kr.

Læs mere

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak