Avatar

Fairauktion.dk - Ny Dansk auktionsside for modeltogsfolket

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 5/3 2015, 22:42 (3345 dage siden) @ Torben Z.

Go' formiddag d'herrer Carsten og Torben :-)

Umiddelbart er det ikke muligt uden videre, at ændre størrelsen på skriften idet, det så vil gå ud over diverse frames/menuer i flg. software leverandøren. Men vi skal nok tage problematikken op.

Hej Henrik.

Ingen problemer her med at læse teksten hos mig - se min løsning i tidligere indlæg.

Hej Torben

Jeg kender godt funktionen <Ctrl> plus scrollhjulet på musen, men det skulle jo normalt ikke være nødcendigt at skulle zoome ud eller ind, når man bevæger sig rundt på hjemmesiderne på Internettet - for så ville det snart blive lidt træls at bevæge sig rundt der.
Sådan var det måske nok engang, dengang hvor hjemmesider var optimeret til en bestemt skærmopløsning og havde faste rammer - der så vi netop den her slags "problemer".
Jeg peger kun på det fordi der er en tendens til, at de hjemmesider der er trælse at bruge, derfor også bliver brugt mindre end de måske ellers havde potentiale til - også selvom det "kun" skyldes "småting" som f.eks. gnidret skrift.

Niels & co. ønskes god vind med den nye hjemmeside - jeg vil også være at finde blandt de faste gæster der :-)

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Fremo-medlem, H0 2-skinne DCC, dansk (incl. udenlandsk materiel, der kører/har kørt i Danmark), epoke III til VI - dog primært IV.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak