Fairauktion.dk - Ny Dansk auktionsside for modeltogsfolket

af Torben Z. ⌂, Vallensbæk, 5/3 2015, 11:53 (3311 dage siden) @ henho

Go' formiddag d'herrer Carsten og Torben :-)

Umiddelbart er det ikke muligt uden videre, at ændre størrelsen på skriften idet, det så vil gå ud over diverse frames/menuer i flg. software leverandøren. Men vi skal nok tage problematikken op.

Hej Henrik.


Ingen problemer her med at læse teksten hos mig - se min løsning i tidligere indlæg.


Mht. til selve auktionssiden
så er det et udenlandsk koncept og deraf en skønsom blanding af engelsk og dansk bl.a. på forsiden, ved registreringen og auktionslængden :-|

At noget af teksten i "Vilkår og betingelser" synes at have været tur igennem Google Translate, tja.... Prøv selv lige at løbe den igennem nok en gang.


Jeg oplever fra tid til anden lidt lange loadtider (man bliver jo forvent, så 12 - 15 sek. er laaang tid :-) ), og jeg kan ikke regne ud, om forbindelsen er tung hos mig, eller om serveren har svært ved at følge med.
Hvis serveren har problemer med kun 15 brugere - som under min test - på Fairauktion.dk, så kan jeg da frygte svartiden ved f.eks. 100 samtidige brugere.


En fin ting at man kan veksle imellem dansk / engelsk, og det åbner op for evt. udenlandske bydere / sælgere.

Personligt havde jeg da gerne undgået gentagelser af auktioner samt maks. længden på 30 dage = de samme auktioner kørende i flere måneder i værste fald :-(

Al begyndelse er svær, så tag ovenstående som en positiv respons.

--
Mvh.
Torben Z.
www.danskmodel.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak