Mosebanen nr. 51.

af Flemming, 7/7 2014, 19:33 (3581 dage siden)

Godaften i forum!

Så har jeg atter fornøjelsen at kunne fortælle at Mosebanen nr. 51. om end en smule forsinket, er at finde på issuu.com og det vil også være at finde på sporskiftet.dk
I dette nummer er der bl.a. starten på en større gennemgang af Dambrug og transport af levende fisk med jernbanen - god læselyst

Gode hilsner

Flemming

Mosebanen nr. 51.

af Jan-Eddie, 8/7 2014, 09:46 (3581 dage siden) @ Flemming

Kære Flemming.
Endnu et pletskud!
Artiklen om dambrug og vogne til fisketransport er MEGET interessant læsning. Dejligt at den rummer historien bag dambrugenes opståen og ikke kun en teknisk gennemgang af vognene. Jeg glæder mig til fortsættelsen.
Stor respekt for det arbejde du lægger i bladet - og TAK for at du offentliggør informationerne frem for at holde dem internt i klubben.
Der er en dejlig humor og et smittende humør i bladet - I må have det DEJLIGT i jeres klub:-P
Med de venligste hilsener
Jan-Eddie

Mosebanen nr. 51.

af Flemming, 8/7 2014, 17:15 (3580 dage siden) @ Jan-Eddie

Kære Flemming.
Endnu et pletskud!
Artiklen om dambrug og vogne til fisketransport er MEGET interessant læsning. Dejligt at den rummer historien bag dambrugenes opståen og ikke kun en teknisk gennemgang af vognene. Jeg glæder mig til fortsættelsen.
Stor respekt for det arbejde du lægger i bladet - og TAK for at du offentliggør informationerne frem for at holde dem internt i klubben.
Der er en dejlig humor og et smittende humør i bladet - I må have det DEJLIGT i jeres klub:-P
Med de venligste hilsener
Jan-Eddie

Kære Jan Eddie

Tak for de meget fine roser, for os er det vigtigt at få så meget information ud som muligt. gemt information er tabt information!

Ja vi har det rigtig godt i vores klub og det er dejligt at det er synligt for andre. Arbejdsmoralen er meget høj! der er dobbelt op og payback hele dagen på den frie (obligatoriske) mobning. Thi vores "klubaften" starter ca kl 1300 for de første og vi slutter ca kl. 2200 kun afbrudt af en splendid middag kl 1800.

Gode hilsner

Flemming

Mosebanen nr. 51.

af D 826, 8/7 2014, 18:11 (3580 dage siden) @ Flemming

Hejsa

Og manden som står for den splendide middag i klubben er så undertegnet, og de fleste nyder godt af min køkkenudfoldelser hver onsdag, sidste uge stod den på lammekølle med kartofler, sauce og ovnbagte rodfrugter.. Normalt en dyr spise, men lammekøllen var på tilbud i rema1000..

Mvh. Martin - medlem af kmk

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak