Ønske-udkald til stationen - en engangsmulighed

af BananaTie, 2/10 2023, 01:17 (211 dage siden)

Hej jernbanevenner

[Cross-post fra Jernbanen.dk]

Jeg har af omveje fået kontakt med kvinden, der til daglig indtaler de danske stationsudkald, og hun er gået med til at indtale et begrænset antal sær-udkald for mig og mit anlæg.

Jeg vil i den forbindelse høre, om der er andre, der har interesse i at få produceret et ønske-udkald. Prisen pr. udkald er stadig under forhandling, og er begrænset til i alt 10. Jeg bruger selv de 3, så 7 andre udkald er til rådighed for resten af jer.

Det eneste nuværende krav til udkaldene er, at de skal være sobre. De må gerne være fjollede eller noget BaneDanmark normalt ikke siger på stationerne.

Som udgangspunkt tænker jeg max eet udkald pr. person, op til 7 personer og "først til mølle" princippet. Jeg skriver i øvrigt en lignende post på gruppen "Os med modeltogbane i hjertet" på Facebook, så jeg kombinerer indslagene fra de to steder.

Da prisen pr. udkald endnu ikke er kendt, er tilsagn ikke bindende, og vælger man at springe fra igen, vil næste udkald på listen blive valgt i stedet. Udkald vil være ens ejendom, med mindre man selv offentliggør det på nettet.

Lad mig høre hvad I tænker.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak