Så holdte jeg ved T krydset ...

af bygger01, Herning, 17/8 2023, 19:23 (259 dage siden)

Hvorfor holdte jeg der ....

Fordi i dag skulle det testes, om der skulle vendes ryggen til Forum på Signalposten og et apps skulle fjernes !

Og hva' skete der - det virker igen ....

Så tak for det og stop med opdateringer

--
Jørgen Steffensen

Så holdte jeg ved T krydset ...

af Steff, 17/8 2023, 21:40 (259 dage siden) @ bygger01

Go´aften Jørgen

Som den, der nok startede denne tråd vil jeg blot konstatere, at nu virker det hele igen som forventet af brugerne. Der var i opdateringen af softwaren sket en utilsigtet fejl som Webmaster selvfølgelig har fået rettet. Men utilsigtede fejl tager tid og vi har alle her på forum hjulpet med.

Det er jo bare skønt at vi i fællesskab får gjort opmærksom på fejlmulighederne over for webmaster, der så bliver rettet til fælles glæde. For hvem kan undvære dette forum.

Tak til webmaster

Steff

Så holdte jeg ved T krydset ...

af UTJ, 18/8 2023, 07:51 (259 dage siden) @ Steff

Go´aften Jørgen

Som den, der nok startede denne tråd vil jeg blot konstatere, at nu virker det hele igen som forventet af brugerne. Der var i opdateringen af softwaren sket en utilsigtet fejl som Webmaster selvfølgelig har fået rettet. Men utilsigtede fejl tager tid og vi har alle her på forum hjulpet med.

Det er jo bare skønt at vi i fællesskab får gjort opmærksom på fejlmulighederne over for webmaster, der så bliver rettet til fælles glæde. For hvem kan undvære dette forum.

Tak til webmaster

Steff

Det var ikke Tommys fejl - det krævede lidt detektivarbejde. Det samme viser sig på andre fora med samme SW. Men det er Tommys fortjeneste at det kunne tilrettes hurtigt.

--
ئۇلغىك

Så holdte jeg ved T krydset ...

af Krabsen @, 18/8 2023, 09:39 (259 dage siden) @ Steff

Men opdateringer slipper Jørgen (og alle vi andre) ikke for. ;-)

For uden dem var det helt sikkert, at sitet på et tidspunkt måtte stoppe med at virke.

Så holdte jeg ved T krydset ...

af peterw, 18/8 2023, 09:55 (259 dage siden) @ Krabsen

For uden dem var det helt sikkert, at sitet på et tidspunkt måtte stoppe med at virke.

Jeps. Det er også værd at bemærke at alle vore kære jernbane-fora i DK kører helt og aldeles på frivillig arbejdskraft og egen-interesse. - Hvorfor vi dybest set alle sammen bør være glade for at de findes og acceptere hvordan de til enhver tid ser ud / virker / ikke virker. Være konstruktive. :)

Peter

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak