Tegninger af huse og andet i HUNDREDEVIS lige til modelbanen

af Morten Flindt Larsen, København K, 7/2 2018, 01:25 (2270 dage siden) @ Steff

Kære Henrik

jeg har ikke haft brug for en højere opløsning til mit brug for nærværende. Men på forsiden af det hele står der:

Hvis billederne skal bruges i kommerciel sammenhæng, og/eller der er brug for billeder i højere opløsning til fx bogproduktion, kontakt da museet på info@jernbanemuseet.dk.

Jeg ved så ikke lige om det er "kurven" man skal anvende ("læg i kurv") og der så kommer kontakt info op. Men kontakt da museet på den opgivne adresse "info@jernbanemuseet.dk og spørg? Det ville jeg.

Hej Steff,

Kurven bruges til egen private indsamling, ikke ved indkøb. Her opgives de specifikke scanningsnumre. Der vil ikke blive etableret netbutik på billedportalen, før omsætningen kan bære en sådan økonomisk - hvilket har meget lange udsigter. ;-)

Vh
Morten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak