Model af lokomotiv fra Frederikshavn Jernstøberi i 1/35

af Steff, 8/5 2017, 16:38 (2545 dage siden) @ Claus Nielsen

Kære Claus

Hvis jeg kunne bukke dybere i min agtelse for din hjemmeside med ”Nystrup Grusgrav”, ville jeg falde.
Hold da op, hvor er det en nydelse, at se dine frembringelser og især med hvilken akkuratesse det hele er fremstillet på. Der er vi mange (nok de fleste), der kan lære meget af. Det tilsyneladende rod på pladser og små kroge, dine valg af bl.a. lastbiler, busser mv. Selvfølgelig ikke at forglemme de mange smalspors traktorer og vogne for ”industrien”.
Den bevidste ”svipser” med et antal DKM miniubåde, der skal til ophuggeren, er jo en dejlig detalje. Giver mig lejlighed for at vise et gammel billede fra 1945, med desværre ikke andre informationer end ” Sommer 1945, Hv. 2 Fælleshaab mejeri og Ænslev kirke”.
[image]
Det må da lige være et forlæg for dig, med en kranvogn med hænger, hvorpå er lastet et flyvrag (sikkert ødelagt af de engelske militærmyndigheder) af en Junkers JU 188 (hæng mig nu ikke, hvis det er en anden type JU 88). Vraget er så solgt ved en af de såkaldte ”Værnemagtsauktioner” til en ophugger. DEN glæder jeg mig til at se på din hjemmeside engang:-) .
Endnu engang, en NYDELSE at se og læse din hjemmeside, Well done!

Med venlig hilsen

Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak