Avatar

Märklin slæbesko til Köf-traktoren

af Futfar, Kajerød, 21/4 2017, 19:33 (2561 dage siden) @ Torben Z.
redigeret af Futfar, 21/4 2017, 19:42

Det kan undre mig en del. .....................

Det skal du såmænd ikke bruge så megen tid på at undre dig over, da dette er/var meget normalt for Märklin.
Bl.a. B-vognen 4045 er således lavet i flere udgaver/varianter, så...... ;-)

Nu er det heller ikke sådan at min nattesøvn forstyrres af bagateller som de omhandlede, men hvis katalog nummeret på et/eller flere MY lok fra Märklin har samme katalog nummer, som en slæbesko, SÅ giver det mig anledning til undren, og det er det mit indlæg handler om!!!

Jeg beskriver netop, at Märklin har udgivet flere danske MY loks med samme katalog nummer, og selvfølgelig også andre modeller, som dem du beskriver, men vær rar lige at finde et eksempel på at en slæbesko skulle have samme katalognummer, som et MY-lok:-D .

--
Med venlig hilsen
Futfar.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak