Er der liv

af cm, 29/8 2016, 10:22 (2797 dage siden) @ Bent Larsen

Hej
Mange indlæg er nok flyttet til Facebook.
vh
Bent Larsen

Ja - på mange (alt for mange) facebook-grupper finder man billeder lagt ud - foto's af ganske udmærkede patineringer/landskabs- og modelhusbyggerier etc. Når det så er sagt er der ved gud også meget af mindre interesse imellem. Dog må man huske, at hvad der er "stort" for den ene - er måske ligegyldigt for den anden. "Signalposten" frekventeres - ligesom "Rundremisen" af de "vidende" og de "gamle i gårde" såvel som os mindre professionelle - uden at disse fora er blevet for elitære... synes jeg. Hvis man vitterligt interesserer sig for det man selv spørger om - er der lidt mere arbejde i at sætte sig ned ved datamaten og kontakte et egentligt MJ-fora. Alene på spørgsmålets art og tildels formulering - vil det fremgå om spørgeren selv har gjort noget forlods, for at løse sit problem inden han broadcaster ud på nettet. En tendens der ikke synes at finde bifald hos de mere facebookorienterede. Hjælp har jeg fundet på såvel på "Signalposten" som hos "Rundremisen". Jeg har også modtaget venlig bistand direkte af forfattere til bøger - ved forudgående høflig henvendelse. Facebook-siderne præges at for mange "likes" uden skrevne kommentarer og af mange "stakkato-sætninger" når der endelig er kommentarer.


Jeg foretrækker de etablerede fora.

mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak