ACME FS vogne til salg

af h087 ⌂, bagsværd, 14/3 2016, 06:20 (2965 dage siden)

;-)

da jeg jo kun samler de internationale tog 1953 Fyn - Jylland, bortset fra Nordeksperessen der samles i 1953 - 60/61 og et par eksprestog Hamburg ekspres og Holland - Skandinavien ekspres der også samles da de i en periode førtes over Storebælt i 1956

har jeg disse 2 FS vogne i overskud og derfor sælger dem for ?? + porto ( dvs at jeg har en pris i hovedet og den der rammer - har købt den - først til mølle
sættet indeholdt 4 vogne og kostede 1771 og de 2 vogne har ligget i æsken siden jeg købte dem

de stammer fra sættet 55130 som er vist i denne tråd, dvs at de har andre vognumre end tidligere udsendte vogne samt at der ikke er en kurrant æske med til dem ( dvs at man får dem i en anden æske )

http://www.rundremisen.dk/showthread.php?tid=884

de 2 vogne

FS Acz 57/59 33 912
[image]

FS Bz 37 32 191
[image]

begge har kørt i de italienske ekspresser i Danmark og andre ekspresser der har haft vogne med til Italien fra DK

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak