DMJU Fotokonkurrence 2015

af re20000, 5/11 2015, 22:01 (3103 dage siden) @ Muncken

Jo, tak for ordet...

Jeg er imidlertid blevet enig med mig selv om at jeg springer over, ingen vil kunne bruge min mening til noget og mange vil føle sig trådt over fødderne ;)

I øvrigt kunne jeg give min mening til kende overfor DMJU via den klub jeg er opvokset i, eller til formanden jeg af og over. Men det vil jo være ligegyldigt da DMJU faktisk har lavet en ret fed konkurrance her, som klubberne misforstår og sender Togbanebilleder ind. Billederne fra Hr. Poulsen er standarden klubberne bør sigte efter når man vælger at udstille sin manglende evner til at tage billeder, forstå oprangeringer, landskabs opbygning mm. Sørgeligt at der ikke er flere seriøse klubber der har deltaget (incl min egen).

Nå, men nok om det. Tillykke til H0 Ålborg for de vinder i min optik. Også selvom matriellet ikke er patineret ;)

P.s Jeg frabeder mig "kan du måske gøre det bedre selv" kommentarerne, for det kan jeg... I øvrigt min helt egen mening - i gav selv lov ;)

Mvh Muncken

Ja du pakker da i det mindste ikke noget ind!
Personlig synes jeg at der er rigtig mange lækre billeder. Men jeg synes også der er en hel del, hvor det ikke ligefrem er ordet "strækning" der falder en ind, når man ser dem. Også blandt de lækre. Men det vil nok også vise sig i dommernes valg.

Nold

PS nej jeg kan absolut ikke gøre det bedre selv. Men kan sagtens nyde synet af godt arbejde alligevel.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak