Bk 50 86 85-83 010-3 - farver

af cm, 5/8 2015, 15:40 (3187 dage siden) @ cm

Nå - jeg droppede gulvmalingen. "Varerne" i kiosken lavede jeg ved at Billedgoogle "Book Shelf" og kopiere et passende billede - lægge det ind i et tomt Words-dokument - for så at skalere det ned og printe ud. Herefter var det bare at sakse det til og lime bag på en transparent Evergreenplade.
[image]
[image]
[image]

Stewardessen lavede jeg af en figur, der simpelthen fik malet orange tøj og hat på...

[image]

- måske nok lidt vovet snit for en DSB-stewardesse i 80'erne.

1 mellemvæg er fjernet helt og 2 er slebet til diverse "fyldninger" er isat af Evergreenplade.

[image]

En passende beige til vinduerne bag stewardessen lavede jeg i "paint" programmet og fastgjorde bag på de to vinduer som vist, den hvide mattering af toiletvinduet fjernede jeg med sprit og knofedt. Toiletvinduet blev derefter dækket af med sort papir...

[image]

-og hvem er de så - de tre i kiosken??

Bk 50 86 85-83 010-3 – en sommerdag i juli 1983. Et sted mellem Odense og Fredericia. Bettina Jensen er på vagt i kiosken. Hun formår at sælge pilsnere i et omfang, der kan imponere selv de mest ambitiøse af hendes kolleger. Måske nok fordi hendes orange nederdel er krøbet i vask i en grad der henleder tanken på indholdet af side 9 i Ekstrabladet.
De to kunder i kiosken - Ove Richard Styhr og Øjvind Leth Lindstrøm - ved endnu ikke, at de er på rejse mod samme destination – samme adresse. Nemlig Fanø Arrest – rejsen betalt af byretten i hhv. Næstved og Nyborg. Først når de begge følges op gennem Hovedgaden i Nordby og drejer til højre ved Brugsen finder Ø.L. Lindstrøm og Ove R. Styhr ud af at de nok skal tilbringe de næste 3 uger sammen – for samme forseelse: Spirituskørsel….

;-) :-P
mvh
Chr

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak