DMJU NEWS nr. 20

af Erik Olsen ⌂, Ishøj, 5/6 2015, 20:43 (3248 dage siden) @ me1526

Nu har Ib damm mig bekendt aldrig være formand for DMJU!!

Nej, det er korrekt, Ib Damm var sekretær, det var min erindringsforskydning.

Ok jeg kan se at DMJU information stoppede i 2005, og man i 5 år åbentbart ikke har udsendt noget før man så i 2010, lavede DMJU nyhedsbrev. Hvad grunden så er til det, ved du bedre end jeg.

DMJU Information eksisterede også 2005-2010, der kom bare ikke nogen nye numre. Det var i al væsentlighed bestyrelsen som skulle levere materialet til hjemmesiden, og det skete desværre kun i begrænset omfang.

Jeg mener nu stadigt at du ikke kan tillade dig at komme med denne kommentar "Det har tidligere heddet DMJU Information. Det skyldes nok at de nye folk laver om bare for at lave om." når nyhedsbrevet og navne konkurrencen er startet af den gamle bestyrelse. At du har haft en konflikt med den gamle formand Jan Kaspersen, skal vel ikke gå ud over den nye bestyrelse??

Jeg tager det nu ikke så tungt hvad du synes jeg kan tillade mig, må jeg indrømme. Min kommentar var opdelt i to dele, den første var en faktuel information om hvad nyhedsbrevet (eller hvad man skal kalde det) tidligere har heddet, den sidste var min personlige formodning om årsagen til navneskiftet (og jeg kan stadig ikke se nogen anden årsag).

Jeg håber at jeg og Henning har dokumenteret min påstand om at nyhedsbrevet tidligere hed DMJU Information.

Jeg har ikke kommenteret min konflikt med den daværende formand. Den slags vil jeg helst ikke diskutere i fuld offentlighed.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak