DSB reklame som bliver til J&B reklame

af bygger01, Herning, 12/11 2023, 11:30 (169 dage siden) @ bygger01

[image]

Der kom en "klage" fra Haakon om, at midten af f.eks. O'er manglede.

Der blev brændt en ny omgang med et stykke papir under, så de udbrændte dele kunne samles op.

Til min store overraskelse fandt jeg nedunder 2 O'er med en godsbredde på et par tiendedele og det midterste var noget forbrændt. Det betyder, at laseren lavede 2 skær pr. bogstav og efterlader noget af det mellem de 2 brandinger.

Så min løsning - for at gøre Haakon tilfreds - er ovenstående, hvor jeg har lagt 0.3 mm materiale ind, så diverse centerdele skulle blive tilbage.

Ændringen gør også, bogstaverne bliver mere rigtige med den tids neonrør !

Så det bliver spændende der er materiale nok til brændingen !!!

Inden bliver også lavet en skæreinfo med 0.4 mm godstykkelse.

Jeg har også prøvet i tirsdags at lave en lænestol, en kosangasflaske & tønde i 3D, men for de to sidste blev den nederste del noget deform, da programmet laver en "fod" efter egen opskrift, så det skal der arbejdes med.

--
Jørgen Steffensen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak