Ren reklame - lidt tilføjelse ØSJS

af h087 ⌂, bagsværd, 20/12 2018, 23:52 (1984 dage siden) @ Torben Z.
redigeret af h087, 21/12 2018, 00:22

;-)

tja Torben det vidste jeg godt, købte dem i sin tid til en bekendt,

men lad mig så rette det til at håbe Heljan vil lave HP CP 31 og 32 ( der er faktisk to farvevarianter af dem ( i DSB farve med HP litrering og så i rød med hvid stribe og HP litrering samt at de har harmonikaovergang ) samt genoptryk af ØSJS B 51 og 52 ( uden harmonikaovergang )

tog det bare som en selvfølge at folket forstod at ØSJS skulle være et genoptryk

ØSJS overtog jo også 3 CL(L) vogne som ØSJS B 53 - 55 - men det er jo nok en opgave for McK hvis det har overtaget dem fra Hobbytade/F2010 - Som DSB CL vogne kunne vi jo nok bruge nogle flere både som epoke 3 og 4 og en ny variant af DSB CLE vognen kunne vi nok også bruge
men mener at MMmodeller ( Mikkel Møller ) har lavet nogle af ØSJSs B 53 - 55 exCL(L) vogne

må så lige nævne at det ville være ønskeligt at HP og ØSJS kom som både sæt med lok + 2 vogne samt enkelvis

mht til HFHJ skal det jo være ex CO vogne men der er desværre flere forskellige CO vogn HFHJ overtog
mindst 5 forskellige

desværre pt kan jeg ikke lægge foto ind pga af min pc kun vil køre i fejlsikker tilstand og ikke vil gå i normal tilstand ved genstart

Hvad LJ overtog fra DSB har jeg ikke sat mig ind i, men det kan man jo nok se her

https://www.jernbanen.dk/pbane_main.php?s=152&g=p

mvh
h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak