FREMO-træf på Landerupgaard

af f.ormstrup ⌂, 5/3 2017, 15:59 (2607 dage siden)

Kolding Modeljernbaneklub har haft FREMO-træf i weekenden. se link
[image]
[image]

--
Mvh
Flemming Ormstrup
SVJMJK

FREMO-træf på Landerupgaard

af Muncken, 7/3 2017, 14:03 (2605 dage siden) @ f.ormstrup

Hej Flemming.

Det var sku hyggeligt at møde jer, og sikke en vældig stak gode billeder - nogle af mine ting kom også i kassen kan jeg se :)
Det var et særdeles godt og hyggeligt træf med mange kvaliteter. Jeg fik også talt med peter om bla. brunkulstog og udvidelse af Kattegatkaj med en sydhavnsgade. Det bliver kun endnu mere spændende fremover!

Allersidst i billede serie på din blog har du optaget et foto af "filmtoget", det kørte jeg med et par gange når det passede og det kun var min afgang jeg fik ødelagt med klumpen der foran. Det er mere spændende at se på hvis man kører midt i en køreplan med et plantog, så møder man tog og andre aktiviteter udspiller sig imens. Dit motiv fra modsatte ende af kan se sidst i filmen del 1, som jeg linker til nedenfor. I øvrigt som det ses var der også andre der syntes at filmtoget skulle fotograferes ;)

Der er 3 dele med hver deres "Tema" om træffet.
https://www.youtube.com/watch?v=ajerGHyiLbQ

Jeg linker herinde, så hvis du vil have det på din blog eller andre steder så må du selv lige kopiere det ind - Jeg har ikke overblik over alle de steder du har lavet opslag ;)

Håber i kigger forbi et træf en anden gang.

Mvh Muncken

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak