Opgraderet lokomotiv: HELJAN MO 1857

af cm, 11/10 2011, 23:21 (4552 dage siden)

Hejsa!
Har i dag hentet mit lokomotiv, der er blevet opgraderet/serviceret hos HOBBYKÆLDEREN. Lokomotivet er nu med lokpilot decoder, lyd, lys i kupé'erne der bevarer samme styrke under kørsel m.v. m.v. Banerydderne er slebet til og lokomotivet kører som en drøm.Visse af hjulene på boogie'en med de 3 aksler er skiftet. Lyden hensætter mig til min studietid i begyndelsen af 80'erne (på rejse hjem i weekenderne) og der er en lille hilsen fra HOBBYKÆLDEREN som en ekstra bonus på lydsiden. Jeg er YDERST tilfreds med resultatet - lokomotivet er selvf blevet en tak dyrere end ved indkøbet - men jeg har intet fortrudt. Inden "overleveringen" blev -det af mig bestilte arbejde- afprøvet og testet på HOBBYKÆLDERENS prøvebane og jeg kan kun lette kasketten og sige: RESPEKT! Det er muligt at jeg nu kan kalde mit MO 1857 for mit dyreste lokomotiv, men det bør kaldes for mit kostbareste lokomotiv. Jeg har fået en service i klasse top - og gik derfra med fornemmelsen af at bære på to lokomotiver. HELJAN har lavet en top dollar model - HOBBYKÆLDEREN har løftet det op i klasse ROLLS ROYCE!
mvh
Christian

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak