Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 30/8 2011, 19:14 (4594 dage siden)
redigeret af Claus E. Hansen, 30/8 2011, 20:13

Jeg vil her gerne komme med en meget stor ros til Heljan for vognene i CA-serien. De sidder altså "lige i øjet". En opstilling med en CAR-, en CA- og en CAE-vogn viser nogen superdetaljerede vogne og med de rette variationer i farver og nuancer. Det ser altså tæskegodt ud (savl). Det virker rigtig godt. Vinrød var nemlig ikke bare vindrød i epoke III, det kan man forvisse sig om ved at studere farvebillederne fra den periode. Vind, vejr, snavs osv. satte sit præg på en vognstamme.

BL-vognen skal sandelig også ind i samlingen, og den vil komme til stå godt sammen med den enlige B-vogn fra 1964, jeg har valgt lige skal klemme sig ind i min epoke.

Og man skal nok heller ikke holde sig for meget tilbage, for jeg kan sagtens forestille mig at der ikke går lang tid, før de første typer begynder at være væk fra forhandlerne.

Det lover virkelig godt for de andre projekter der er på vej :-)

Og når der kommer så superflotte modeller som her, så skal der sandelig være plads til ros :-) (en evt. kritik nok skal komme for dagens lys i modsætning til rosen!)

Men jeg er i hvert fald sikker på at vi en del der glæder os også over de kommende ting. Tænk hvis der nu også kom nogen flere 1. klassesvogne og postvogne (savl, savl).

Mvh
Claus

Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af L Krüger, 30/8 2011, 23:25 (4593 dage siden) @ Claus E. Hansen

Tror ikke, der kommer nogen former for kritik, de vogne "sidder jo lige i skabet".:-P

Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 30/8 2011, 23:38 (4593 dage siden) @ L Krüger
redigeret af Claus E. Hansen, 30/8 2011, 23:42

Lidt diplomatisk sagt, så har der der ikke ligefrem manglet kritik i andre sammenhænge...;-)

Derfor mener jeg at rosen også skal frem, og det har det ikke været nok. Men det er så min mening.

Mvh
Claus

Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af L Krüger, 30/8 2011, 23:40 (4593 dage siden) @ Claus E. Hansen

Hvorfra kommer E maskinen ind i denne tråd??

Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 30/8 2011, 23:43 (4593 dage siden) @ L Krüger

Den har jeg også straks fjernet igen. Den har nemlig ikke noget med disse fænomenale vogne at gøre andet end som trækkraft for dem! ;-)

Mvh
Claus

Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af h087 ⌂, bagsværd, 30/8 2011, 23:54 (4593 dage siden) @ Claus E. Hansen

hej
jeg er da også meget interesseret i hvor der har været kritik af CA vogne

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087 - h087@hotmail.dk

Store ros til Heljan for CA-vognserien!

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 31/8 2011, 09:45 (4593 dage siden) @ h087
redigeret af Claus E. Hansen, 31/8 2011, 09:57

En evt. kritik kommer altid frem for dagens lys (set med andet materiel hos producenterne og det er generelt ment), det er straks anderledes med ros som fx hos CA-vognene.

Så håber jeg at det blev forklaret godt nok.

Mvh
Claus

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak