Tidsskriftet lokomotivet

af JBK, 21/12 2025, 17:43 (27 dage siden)

Hej nogen der ved hvorfor jeg ikke kan læse tidsskrifterne lokomotivet, når jeg dawnloader dem her på siden. kun forsiden og første siden kan ses, når man bladre ned ad er det kun side 1 der bliver ved med at komme frem..

De andre tidskrifter fungere ok dem kam jeg sagten læse..

Tidsskriftet lokomotivet

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 21/12 2025, 17:54 (27 dage siden) @ JBK

Hej nogen der ved hvorfor jeg ikke kan læse tidsskrifterne lokomotivet, når jeg dawnloader dem her på siden. kun forsiden og første siden kan ses, når man bladre ned ad er det kun side 1 der bliver ved med at komme frem..

Du skal vente til hele filen er downloadet.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Tidsskriftet lokomotivet

af okhansen, 21/12 2025, 18:20 (27 dage siden) @ JBK

De andre tidskrifter fungere ok dem kam jeg sagten læse..

Det er fordi din browser forsøger at åbne PDF.filen i din browser. Hvis du downloader PDF-filen og derefter åbner den, vil du kunne se den. Årsagen er sandsynligvis at det er et scannet dokument.

Med venlig hilsen og god jul

Ole

Tidsskriftet lokomotivet

af JBK, 21/12 2025, 19:10 (27 dage siden) @ okhansen

Forstår bare ikke helt at modelbane nyt og signalposten kan jeg sagtens se uden problemer.

Og ja jeg venter indtil den er færdig med at dawnloade, men kun forsiden og side 1 der kan ses også når man bladre ned af siden. Den samme side der dukker op hele tiden

Tidsskriftet lokomotivet

af okhansen, 21/12 2025, 20:45 (27 dage siden) @ JBK

Brug Adobe Acrobat Reader. Jeg tænker at din browser er indstillet til at være standard programmet til at vise PDF.

Tidsskriftet lokomotivet

af Denis Petersen, 23/12 2025, 21:53 (25 dage siden) @ JBK

Jeg har samme problem så du er ikke alene om det.

Denis Petersen

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak