Togcenter

af Jan8800DK, 10/11 2025, 16:17 (31 dage siden)

Jeg har købt 2 ting hos togcenter.dk.

Men har ikke fået noget at vide om, hvornår ordrerne vil blive sendt?

Jeg har prøvet at ringe til butikken, men de tager ikke telefonen. Man bliver mødt af en indtalt besked hvor der bl.a. bliver nævnt, at de har har travlt lige nu.

Togcenter

af FS1954 @, 12/11 2025, 19:43 (29 dage siden) @ Jan8800DK

Jeg har købt 2 ting hos togcenter.dk.

Men har ikke fået noget at vide om, hvornår ordrerne vil blive sendt?

Jeg har prøvet at ringe til butikken, men de tager ikke telefonen. Man bliver mødt af en indtalt besked hvor der bl.a. bliver nævnt, at de har har travlt lige nu.

Hej Jan.

Det er rigtigt, at man sjældent får kontakt ved at ringe til butikken, men der er tit mange kunder i Togcenter. Jeg har handlet med (Gentofte) Togcenter i mere end 30 år uden problemer og vil gøre det fremover.

Jeg har haft postordreforretning i over 25 år, og selvom jeg bestræber mig på at sende varer hurtigst muligt, kan der let opstå forsinkelser. Man har som forhandler ingen indflydelse på, hvor hurtigt (eller langsomt) varerne kommer afsted, når de er afleveret til distributøren - Post Nord er f.eks. notorisk berygtet for endda at smide pakkerne væk! Det skete to gange for mig i løbet af det seneste år.

Mit råd til dig er at afvente en dag eller to og så kontakte butikken igen via e-mail, hvis dine varer ikke er dukket op.

Med venlig hilsen,

Flemming Søeborg

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak