Erfaring med NEMA 11 stepmotor?

af jack22, 20/8 2025, 09:23 (299 dage siden)

Hej alle!

Er der nogen her, der har erfaring med NEMA 11 stepmotorer?

Jeg overvejer at bruge en i et kompakt CNC- eller 3D-printer-projekt, da den er lille og præcis. Nogen der kan anbefale passende drivere (A4988, TMC2208?) eller har tips omkring strømstyring og varme?

Del gerne billeder eller erfaringer!

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak