Kontakt til Kenneth fra det lukkede Lokdoc?

af Jesper, 6/3 2022, 09:53 (776 dage siden)

Hejsa

Jeg vil høre, om der er en, der kan formidle kontakt til Kenneth, der jo desværre måtte lukke butikken grundet sygdom sidste år?
Sagen er, at jeg siden 22. december 2020 har haft et reparations-/ombygningsprojekt liggende hos ham, som jeg tror han muligvis sendte videre til en bekendt, som vist nok skulle stå for projektet - det snakkede Kenneth i hvert fald om, men jeg aner ikke hvem/hvor osv.

Ved butikslukningen i sommeren 2021 blev det angivet på hjemmesiden, at alle der havde noget liggende på værksted ville blive kontaktet. Jeg har intet hørt overhovedet, og nu er der trods alt gået et halvt år. Derfor kan jeg være bekymret for, om mit projekt er forsvundet/glemt - måske fordi det er blevet sendt ud af huset. Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for Lokdocs situation, og for mig er dette jo bare en hobby (dvs. der er ikke noget, der som sådan haster), men jeg vil bare gerne i dialog med dem om det videre forløb - og have vished for, at mine varer ikke er forsvundet/glemt. En mulighed kunne jo være, at jeg bare fik mine varer retur, og så må jeg finde en anden, der kan hjælpe med projektet.

Mon der er en derude, der kan og vil formidle kontakt?

M.v.h.
Jesper Arpe

Kontakt til Kenneth fra det lukkede Lokdoc?

af Larbeck, 7/3 2022, 09:58 (775 dage siden) @ Jesper

Jesper, jeg var i kontakt med teknikeren fra det forgangne Locdoc, sidste uge. Vedkommende gav udtryk for en STOR pukkel af ikke færdiggjorte reparationsemner, alene på grund af materialemangel (elektronik bl.a.)
Jeg vil vende tilbage efter afhentning af egne modelbaneopdateringer kommende uge, jeg videregiver IKKE adresse mm. uden forudgående aftale!
John E

Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak