Signalposten Online Shop

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 17/4 2012, 02:09 (4389 dage siden)

Her er et link til mit seneste projekt: Signalposten Online Shop.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på version 1.0 og kunne godt tænke mig nogle kommentarer, så derfor annoncerer jeg nu shoppen her i vores lille kreds. Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne kigge shoppen igennem og kommentere godt og dårligt, fejl, mangler osv., og sende det pr. mail til info@signalposten.dk - på forhånd tak for hjælpen.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Signalposten Online Shop

af Gert, 17/4 2012, 14:23 (4389 dage siden) @ Tommy Nilsson

Kiggede lige på listen over biler og faldt over fiat 126 - som jeg en gang var ejer af. Der står, at motoren var flyttet frem til fronten - men det var den bestemt ikke. det var en hækmotor - den var en fiat 500 stoppet i en karosse lavet i tidens stil.

Gert

Signalposten Online Shop

af cm, 18/4 2012, 00:07 (4388 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej Tommy!
Det skulle da prøves af. Har foretaget en bestilling og overført penge.. er lidt spændt på hvad der sker - eftersom min bestilling synes at have status som "Cancelled" - er det en "bug" -?
mvh
Chr

--
[image]

Signalposten Online Shop

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 18/4 2012, 08:44 (4388 dage siden) @ Tommy Nilsson

Her er et link til mit seneste projekt: Signalposten Online Shop.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på version 1.0 og kunne godt tænke mig nogle kommentarer, så derfor annoncerer jeg nu shoppen her i vores lille kreds. Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne kigge shoppen igennem og kommentere godt og dårligt, fejl, mangler osv., og sende det pr. mail til info@signalposten.dk - på forhånd tak for hjælpen.

Tak for diverse kommentarer her og pr. email. De forskellige fejl er fundet og rettet. Fortsæt gerne med kommentarer pr. email, så vi ikke fylder forummet med intern snak.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Signalposten Online Shop

af Kok, 18/4 2012, 18:42 (4388 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej Tommy. Jeg vil bare lige sige held og lykke med projektet.:-)
Vi det kun være biler, eller kom der andet i shoppen, indenfor hobbyen?

Martin Kok

Signalposten Online Shop

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 19/4 2012, 03:28 (4387 dage siden) @ Kok

Hej Tommy. Jeg vil bare lige sige held og lykke med projektet.:-)
Vi det kun være biler, eller kom der andet i shoppen, indenfor hobbyen?

Mange tak. Der kommer også andet end modelbiler i shoppen efterhånden som jeg får tid og får fundet nogle leverandører.

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Signalposten Online Shop

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 11/5 2012, 13:41 (4365 dage siden) @ Tommy Nilsson

Her er et link til mit seneste projekt: Signalposten Online Shop.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på version 1.0 og kunne godt tænke mig nogle kommentarer, så derfor annoncerer jeg nu shoppen her i vores lille kreds. Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne kigge shoppen igennem og kommentere godt og dårligt, fejl, mangler osv., og sende det pr. mail til info@signalposten.dk - på forhånd tak for hjælpen.

... og hermed erklærer jeg Signalposten Online Shop for åben! :-D
Efter en måneds tid i test er Signalpostens nye online shop nu officielt åben og indeholder pt. 209 forskellige modelbiler fra Brekina og Viking. Velkommen!

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Signalposten Online Shop

af Tommy Nilsson ⌂, Ringsted, 21/6 2012, 22:28 (4324 dage siden) @ Tommy Nilsson

--
Tommy Nilsson
Webmaster
www.signalposten.dk

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak