Piko Desiro fra DSB og NJJ

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 27/8 2021, 14:45 (944 dage siden)

Med hjælp fra gode venner har jeg opgraderet både min Desiro fra DSB og NJJ. Der er kommet nogle fine detaljer ind i begge togsæt.

[image]
Skillevæggene mellem kupeer og udgangsdøre er erstattet af klar plast. Derudover har sæderne i DSB udgaven blevet pletmalet.

[image]

[image]
I første klasse afdelingen på de oprindelige Piko togsæt har jeg tilføjet fem ekstra sæder.

[image]
Førerrummene er også malet.

[image]
Jeg har lagt flere billeder på min hjemmeside: https://puukka-sorensen.dk/Henrik/hobby/modeltog/togsaet/desiro-litra-mq.html

Piko Desiro fra DSB og NJJ

af Morten Flindt Larsen, København K, 27/8 2021, 15:24 (944 dage siden) @ HenrikPS

Med hjælp fra gode venner har jeg opgraderet både min Desiro fra DSB og NJJ. Der er kommet nogle fine detaljer ind i begge togsæt.

[image]
Skillevæggene mellem kupeer og udgangsdøre er erstattet af klar plast. Derudover har sæderne i DSB udgaven blevet pletmalet.

[image]

[image]
I første klasse afdelingen på de oprindelige Piko togsæt har jeg tilføjet fem ekstra sæder.

[image]
Førerrummene er også malet.

[image]
Jeg har lagt flere billeder på min hjemmeside: https://puukka-sorensen.dk/Henrik/hobby/modeltog/togsaet/desiro-litra-mq.html

Det ser f.... lækkert ud! Med de store vinduer fyldt ud med "liv", ser toget bare rigtig godt og realistisk ud.

Tak for synet! :-) :-) :-)

--
Med vanlig venlig hilsen
Morten F. Larsen
Institut for teoretisk Modeljernbane

Piko Desiro fra DSB og NJJ

af Krabsen, 27/8 2021, 16:06 (944 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Men Nordjyske Jernbaner - og så Svendborg??? :-P

Piko Desiro fra DSB og NJJ

af HenrikPS ⌂, Brøndby, 27/8 2021, 19:40 (944 dage siden) @ Krabsen

Men Nordjyske Jernbaner - og så Svendborg??? :-P

Netop ikke. De prikkede sæder er på DSB udgaven til Svendborg:-P


Tagcloud

Märklin Fleischmann Roco Peco Pico Heljan Hobbytrade Hobby trade Brekina Busch Epokemodeller ESU Evergreen Faller Lenz Togmodelle Viessmann modeljernbane Long modeltog modeltoge modeltogbane togbane DSB legetøjstog modeltogklub 1/87 1/45 spor H0 køreplanskørsel modeltogbilleder tog lokomotiv veterantog sporplaner station banegård godstog persontog Intercitytog remise modelbane

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak