Udsalg af Roco reservedele

af Nordexpress, 6/2 2021, 18:02 (1167 dage siden)

Bemærk, at Roco holder udsalg af div. reservedele, der er over 10 år gamle, til ca. halv pris, indtil den 28. februar.

Liste på 22 sider her:

Angebot Roco Abverkauf

Roco Spareparts

Udsalg af Roco reservedele

af Toftegaard, 11/2 2021, 08:04 (1163 dage siden) @ Nordexpress

Jeg blev fristet. Og så endda til en reservedel, der ikke er 10 år gammel endnu. Jeg har et DSB MA-lyntog, hvor Bm-vognen er sølvfarvet (63057 - https://www.roco.cc/en/product/178940-63057-0-0-0-0-0-002004-1/products.html). Egentlig har jeg altid ønsket mig den i rød, som den er i 63058-sættet (https://www.roco.cc/en/product/161337-63058-0-0-0-0-0-002004-1/products.html), og da Am-, Bm- og Bmk-vognene fås hele som reservedele, så bestilte jeg en Bm-vogn. Nu gå jeg spændt og venter på, at den dukker op og krydser fingre for, at den er rød og ikke sølvfarvet.

Jeg har jo egentlig også altid ønsket mig et firevogns MA-lyntog til at komplementere det femvogns, jeg allerede har. Jeg overvejer simpelthen at bestille det som reservedele i stedet for at ligge på lur efter at købe et brugt sæt. Am og Bmk fås som nævnt som hele, medens Ma og Bs skal bestilles som løsdele. Er der nogen, som har forsøgt sig med dette? Ikke at jeg tvivler på mine egne evner til at samle, det bliver vildt skægt, men blot om nogen er gået så langt som at bestille det hele som løsdele?

Mvh Toftegaard

Avatar

Udsalg af Roco reservedele

af Futfar, Kajerød, 12/2 2021, 15:45 (1161 dage siden) @ Toftegaard
redigeret af Futfar, 12/2 2021, 15:48

[image]

Ved en del held er det lykkedes mig at få samlet mig 3 stk. 5-vogns + 1 stk. 4-vogns MA lyntog. Der er så selvfølgelig nogle éns vogne der går igen. Ved kun at bruge 2 ud af 4 motorvogne, og ingen styrevogne, kan en ganske lang 'spættet sæl', så komme til at se sådan ud:-P.
Helt uden at en sådan oprangering nogensinde har eksisteret i virkeligheden, er den da lidt sjov at have kørende :-D. Modeltog behøver jo at være regelret altid...

--
Med venlig hilsen
Futfar.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak